3 timmars sömn

Godmorgon

Så här tidigt har jag inte gått upp nån gång på sommaren. Usch. Kan knappt öppna ögonen fast kan också bero på att jag bara sovit 3 timmar denna natt. Och på dom 3 timmarna så drömde jag mardrömmar. Blää kudden va helt blöt av tårar.Asså mina ögon svider verkligen och jag gick upp en halvtimma tidigare än va mitt alarm va stallt på. Har MTV rullande på tv:n, Just nu är det Katy Perry med hot and cold. Haha kan ju säga att jag känner igen mig i låten. Det ska tydligen bli bra väder både idag och imorgon och det gillas, Då kan man ha högklackat. Neeh nu ska jag sätta på plattången och rita dit ansiktet och ta på mig o så. Ha en super bra dag.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0