Idiot internet !

Hejsan svejsan

Internet la av när jag skulle spara mitt inlägg. Men men Linnea fyller 2 år idag så vi åt grillat, kanon väder för att grilla idag jue :D Lämnade typ hälften av köttet, kände att jag liksom va mätt fast jag knappt ätit nåt idag. Aja när vi hade ätit så frågade pappa om vi skulle ut o övningsköra, Hahaa fick ju övningskörningstillstånd nu i veckan (fyllde 18 i maj). Pappa är nog mer uppspelt över att åka och övningsköra än vad jag är, Eller aah inte efter vi körde idag kanske ^^ Dumma staket. Det finns typ inge bra ställe att övningsköra på här i vingåker så vi åkte mest runt o letade ställe, men hittade tillsut en liten snuttbit. Ah kan ju säga hoppas det går bättre nästa gång.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0