ännu en dag...

Morsning :)

Nu sitter jag i soffan i teverummet.Fia har åkt till inter sport o köpt löparskor tror jag, pappa är i garaget tror jag o challe är med småflickorna och leker. Johanna tror jag snart ska dra iväg med nån polare. Aja idag gick jag upp 10 i 10, Gick ner o ingen va där. Pappa va i garaget (som vanligt) fia va och hälsade på dagis med ungarna och dom andra sov. Fick bli en ensam frukost. Sen kom i alla fall alla hem o jag har typ lekt med lovisa hela dagen, eller aah ett bra tag. Nu regnar det för fullt och det är pisstråkigt. Jag vill övningsköra jue ^^ Får se om jag kommer på nåt att göra. Skriver mer ikväll.

PussPuss

/Fiia



Linnea och Lovisa <3


Söta eller vaaad? :)


<3<3


Kommentarer
Postat av: Amanda Gustafsson

jättesöta de där små töserna ! :D

2009-08-17 @ 22:31:49
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaaa visst är dom söta :)

2009-08-17 @ 23:14:47
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0