Bilder från sthlm ;)

Nu kommer det lite bilder :D se och njut. Haha


Packat väskan för hmm en månad? (3 dagar)


Emelies och min väska, (K-holm)


Jag och emelie <3


Resa=festis


På tåget





Har man kul så har man


När vi kom fram blidde det donken




Snyggast i stockholm ;) grr


Paradiset?




Haha emelie blev lite skraj för rulltrappan xD


Love you <3







Påväg mot tunnelbanan :D Lady Gaga <3


Emelie och jag i väntan på tunnelbanan till slussen :D Lagon stressade


På båten te grönan ;)


Inne på grönan ;)






Älskar emelies ögon på den bilden <3


<3


Förband


Ludde, Sandra och Linda :)


Haha Taggade ;)


Skit bra förband


Lady gaga


Skriik


Wohoooo


Det va 20 000 som va där


Lady gaga :) snyggare i verkligheten,


Funderar på att klippa mig som henne (syns inte så bra)




Jag gillade dansarna ;)


Båten hem :P vi va helt slut


Dags att åka hem :/ Väskan va lika liten då xD


;)


Hejdå lägenheten


Emelie va lite trötter :)


Dom här godispåsarna fanns när jag va liten


Medans emelie sov så kom konduktören (stavning) Lite söt va han
faktiskt ^^


Jag gillar den här tröjan :) wiiih


Köpte en body, Det är egentligen en underklädes-body, men har ju kommit
in i en leopardperiod så jag va tvungen att köpa den, REA JU ;)


Har spanat in den här ett tag och idag blev den min ;)


Nytt puder, men är lite nervös ifall den är för ljus :/


Köpte ett armband :)


Köpte den här på lindex för 48 kr eller nåt :D hade den på lady gaga
sen köpte jag den där rosetten jag har i håret på bilderna också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0