Bonden Fiia

Godkväll :)

Jahapp då har mina vänner fått mig till att spela farmville, har liksom gåt emot strömmen och ignorerat alla förfrågningar men idag skulle jag testa och tyckte det va lite halv kul ^^ Fast det går åt pipsvängen för mig så aah det är inte sådär väldans kul kanske. Men Men. Om nån inte vet vad farmville är så är det ett spel som handlar om att man ska typ ta hand om en bondgård o grejer xD Jaja. Slutade skolan kl 1 idag, men satt till skolan till halv 2 och väntade på stadsbussen ner te stan. Så emelie drog till sin mormor och jag o lina drog till S-E och skulle skriva in mig på körskolan men fick ett papper o jag fattade inte allt så jag tog emd pappret hem istället, lämnar in det imorgon. Sen efter det så köpte lina lite smink på åhlens sen så gich vi o satte oss vid station och väntade på bussen :D När ja hoppade av bussen så kom pappa där heltplötsligt, han skulle hämta lovisa o linnea på dagis så jag följde med. När vi kom hem så åt vi lite mat o nu sitter jag här :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0