Börjar jag bli sjuk? :(

Heejsan

Idag va skolan hemsk tycker jag. Emelie och jag ska jobba med ett företag, eller vi ska hitta på en sak. Det går väl sådär. Asså det är sååå svårt :( Neej nu är jag hemma nu vill jag inte tänka på skolan. Har världens huvudvärk och börjar få lite ont i halsen. Usch vill verkligen inte bli sjuk. Mamma är jättesjuk, är livrädd att jag också ska bli så sjuk. Neeh jag vill inte missa ett skit i skolan. Vädret idag är underbart, eller har varit underbart. Älskar det, tänk om det kunde va såhär för alltid. Imorgon är det fredag och det älskar vi ;) Först blir det skola sen så ska jag hem, färga håret, sminka mig, sminka emelie, fixa emelies hår, fixa mitt hår o aah och vidare. Sen ska vi hem till Lina och fira henne <3 Kräftor och räkor står på menyn, men på matildas meny står det rostbiff för hon gillar inte kräftor o sånt :) sen dricka såklart. åhh va kul det ska bli!! :D Har längtat som en took. Ska försöka ta massa bilder från kvällen.

PussPuss

/Fiia


Mys i vardagsrummet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0