Borta bra men hemma bäst!

Tjossssan :)

inatt sov jag hos Kjell :) hade jätte kul igår faktiskt. Han köpte lite godis o så kollade vi på en jätte bra film. Snacka massa strunt o så. Kändes ovanligt kul att va med honom faktiskt. Lät kanske lite dumt men menade det inte dumt :) Jag vaknade vid 7-8 av att en bild höll på och stod igång precis utanför fönstret. Blev skit grinig. Men sen åkte den och jag somnade om. Vid halv 11 ringde mitt alarm och jag va pigg som en gris men kjell ville sova :) Men jag hittade godispåsen och börja äta lite, då vaknade han av allt prassel tror jag ^^Sen gock vi in o fixa och så. Vid tio i 4 så körde kjells mamma in oss till stan, för kjell skulle ju med ett tåg vid kl 5 och min buss gick ju halv 5 TRODDE JAG! Åhhh när vi kom dit så gick det tydligen ingen buss, utan det va en förbeställningsbuss eller nåt. Så jag fick vänta där till halv 7 :( Frös och va tooook hungrig. Men fick vänta på den där idiotbussen. Gick till väntsalen efter en timma för ja frös så mycke. Snacka om att det va skönt att komma in. Efter ett tag kände jag att nån satt och kollade på mig, en äckelgubbe satt och kollade på mig och log hela tin. BLÄ!! sen gick jag i alla fall till bussen. Och nu har jag vart hemma i ca 40 minuter. Längtar tills nisse kommer hem för då ska vi tydligen äta lite. Njee vet inte vad jag ska skriva mera nu.

PussPuss

/Fiia


Kuuul  kjell somnade ^^




Mohaha godiset för mig själv :)


xD


Äntligeeen!!


Hmm snyggt NOT xD


Hittade dom här på kjells rum :) dom är från cabaréen <3


Tack för idag slut för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0