Dags att försöka ta körkort!

Hejsaaan!

Haha på onsdagar slutar jag tydligen kl 14 och inte halv 4 som jag trodde :) det är bara dom som har valt matte som går till halv 4. Skönt. När vi slutade så tog jag sällskap till bussen med Fia, Emelie och Petra :) mysiga tjejer det dära. Men fia och emelie skulle ner på stan så vi skilldes på vägen. Petra och jag gick och pratade på väg till bussen och vi kom fram till massa saker. Vi ska gå på samma körskola, SKÖNT att man känner nån liksom. Vi satt på halv 3 bussen hem och fortsatte med vårat babbel :) trevligt. Fia (pappas tjej) tog med mina körkortsböcker hem också. Så jag har kollat lite i dom. Trött som en gris är jag, eller haha jag kan ju inte va trött som en gris dom är väl PIGga? xD HAHAAHH! Kollar lite på plastikoperationer på internet till mitt och emelies projekt, äckligt asså. Juste ja Fia (pappas brutta) tog med ett par gångskor som hennes jobbarkompis inte ville ha längre eller om dom va försmå det vet ja inte, men ska testa dom ikväll :) Dom är silvergrå och rosa ;)

PussPuss

/Fiia


Dags för att försöka ta körkort ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, där var du rolig. xD

2009-08-26 @ 18:05:57
Postat av: EMIL

Faen mitt namn kom inte med xD



EMIL

2009-08-26 @ 18:09:31
Postat av: Anonym

Haha jaah ibland är ja faktiskt as rolig ;)

2009-08-26 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0