Det regnar! :(

Godmorgon gott folk!

Nu sitter jag i sängen och har precis satt i min rosett i håret ^^ Har uppsatt hår idag eftersom det regnar. För det är liksom ingen mening med att stå och platta håret när det 'ndå blir lockigt när man kommer ut. Dumma dumma hår!!! Idag har jag svarta leggins och en vit skjorta på mig. Rätt tråkigt men hade ingen fantasi idag, men skulle velat haft en vit tight pång tröja med min väst övet, Shit pommes va snyggt det skulle va. Ajaa nu tillbaka till verkligheten. Lina är hos marre (pojkvännen) och emelie ska inte til skolan för hon ska ta sovmorgon idag så jag får åka buss själv. Gillar inte det :(   det är alltid så fullt på den bussen. Neeej nu ska jag visa mig stark och kunna åka buss själv! (skoja) Första 2 timmarna har vi omvårdnad, andra 2 timmarna har vi samhällskunskap och sista timman kommer jag faktiskt inte ihåg ^^ Nåt tråkigt är det i alla fall.

Hihi en liten rolig sak i skolan är att alla har börjat sprita händerna typ hela tiden och det är för att det står lappar överallt om svininfulensan. Haha men det är bra. Asså jag har kommit på en sak, jag blir klar väldigt tidigt på morgonen, sen går ja liksom och bara väntar på att jag ska gå till bussen. Är det inte sorgligt? Eller ja gör ju saker men aah. Juste dröme om nåt kul inatt vet ja men kommer inte ihåg vad men vet att jag blev besviken när jag vaknade. Gillar inte verkligheten drömmarna är liksom bättre ibland. Ajaa men vad vore en bal på slottet? Neeh ska nog kanske få i mig lite frukost sen är det en promenad på en kvart-tjugo minuter för mig till bussen I regnet. :'(

PussPuss

/Fiia


Tänkte först om ja skulle ha hatt på mig, men insåg att ja va för snygg. SKOJA
neeh men det såg lite för hmm konstigt ut ^^


Inte utsläppt xD


Snyggt va? ;)


Klaar! ^^

Kommentarer
Postat av: Chaffisen

Ah vilken otur att jag inte kunde köra dig, så du slapp gå i regnet ;) :)



Söt du är. :)

2009-08-26 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0