En kväll jag sent kommer glömma

Hejsaaan

Jaaah kvällen igår va hemsk men det va kul innan vi gick ut. Det va jätte kul hemma hos simone. Dom andra är trötta o lite bakis men ja är helpigg. Träffade massa människor inne på öltältet igår :D Ahh neeh ja vet inte va jag ska skriva min skalle är tom. Juste när ja vaknade kändes det som jag hade en bula i pannan så jag gick o kollade i spegeln då hade jag gröna sträck i hela ansiktet xD dom måste haft kul igår asså.

PussPuss

/Fiia


Kokade kola här om dagen för att ha till utomhusbion ;) mums


Picknick med brudarna här om dagen ;)


Solade med brudarna i stadsparken




Haha medans emelie o lina köpte kola så smörjde jag o simone in oss i
matojla ^^


;)


Hahahah anders <3 sofia, jaah du simones pappa du ligger risigt till ;)


Min och emelies lunch för 20 kr ;)


Linas lunch, en cola


Lina och emelie <3


Emelie och simone <3


Är dom inte snyggast? ;)


Lina och emelie <3


Jag och emelie <3


Jag och Lina <3


Wohooo ;)


Jag och simone <3


Kvällens outfit :)


Tack lina och emelie för ni fixade min frilla ;)


Tack för förfesten ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0