:)

Hejsan

Nu har jag nyss ätit frulle :) gottigt. Sen tror jag att jag faktiskt ska ta och städa mit rum. Herregud va duktig jag är! Asså det är ju inte stökigt bara massa småplock, sen ska jag byta gardiner. ETT MÅSTE! Dom jag har ny är hemska. Hahaa.
Det är kolsvart i mitt rum, både för dom gardinerna jag har nu är långa o för att jag har nerdraget. Ska no börja ha det upp draget. men det är det att grannarna ser rakt in i mitt rum. Aja börjar tröttna på att känna mig som ett djur som är rädd för ljuset ^^ Senare så ska jag o emelie in te stan. Vi ska kolla på KK-joggen. Lovisa ska ju springa <3<3<3
Neeh nu ska jag börja städa.

PussPuss

/Fiia


^^


Hittade våran klasströja från Vidåker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0