Friluftsdag

Godmorgon

Idag gck jag upp senare än jag brukar. 06.10 ringde min mobil och tyckte jag skulle vakna och det gjorde jag också som vanligt. Idag är det friluftsdag då ska får man ha mjukiskläder på sig men asså jag trivs bättre i klänning eller nåt sånt ^^ Nu håller jag i alla fall på att sminka mig men går inte så bra för jag satte igång datan o kände att jag va tvungen att uppdatera mig ;) Idag blire helg gud va sköööönt. Åhh neeh nu kom det en jätte bra låt på MTV och jag måste sminka mig så vi hörs senare.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer
Postat av: jennifer

asså. vad gör du med din mun hela tiden? ser ju bara sjukt ut.

bra blogg för övrigt ^^

2009-08-28 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0