Glassmys med mammi och Lovisa <3

Tjosan i trosan :)

nu har jag nyss kommit hem från en liten utflykt med min älskade syster lovisa :) Vi gick hem till min mamma Camilla <3 lovisa cyklade och jag gick bredvid. Haha när vi gick/cyklade så sa hon helt plötsligt "Fiia, man får inte äta träd" hhaha nehee? :O när vi kom fram så ville hon kolla hur det såg ut hemma hos mig. Så hon gick där och kollade runt lite. Sen gick jag, mamma och lovisa till fikarummet, som heter en annan sak men kan inte stava det. Tror dom bytt namn på det där fiket 3 ggr nu ^^ Aja vi beställde glass, mumsigt som tusan. Efter glassen så va lovisa tvungen att gå på toa fast vi va där precis innan vi åkte :) ajaa efter det så åkte vi hem igen. Imorgon ska jag hämta mitt busskort, får se om lovisa kanske följer med, vem vet liksom :D

PussPuss

/Fiia

Bilder från dagen :)


Haha kommer ni ihåg den här serien? :) Heja björn


Lekte med sötnosarna på studsmattan <3


<3<3


Kolla bilden, heltknäppt ^^


Lovisa <3


Lovisa o hennes glass :)


Min mammi <3 Älskar dig tack för att du finns


Min glass ;) självklart DAIM


Lovisa bromsade cykeln och sa en sån vill jag haaa. så hon ville ta kort
på den, så hon lånade min mobil och fotade helt själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0