Godmorgon :)

Morsning korsning :)
Det första jag gjorde imorse va att göra 25 raka situps, 25 sneda situps, 25 rygglyft och 25 knäböj ^^ Måste få in att jag ska göra det där morgon och kväll :) Höll ju på med det ett tag men slutade av nån anledning. Aja sen tänkte jag ta en promenad innan frukosten men kände att jag va för hungrig. Så jag tog två grova bröd med ost och ett glas multivitaminjuice. Nu känner jag mig bättre i stora magen som förhoppningsvis ska bli mindre :D Idag ska jag i alla fall vara med mina älskade små vänner. Vet inte när eller vad vi ska göra. Men vädret ser ju okej ut :) Neeh ska nog dra på gångskorna och gå en sväng, fast min kropp säger neeeeeeeeeeej.

PussPuss

/Fiia

Har redan hört att jag ser ut som en man utan smink, så det behövs inte
påminnas!


Ett försök på att få ett kort på vad jag har på mig idag xD Rosetten är i alla
fall ceris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0