Godmorgon

Hejsan svejsan alla glada :)

Nu är klockan halv 11, brukar oftast vakna vid den här tiden men idag vaknade jag vid kvart i 10 ^^ Fattar inte vad som har hänt riktigt men ja är kappt hungrig längre. Men gick ner och år två mackor o ett glas multi. Om ja inte äter så blir jag så seg och grinig o det är ju fettjobbigt :) Nu sitter jag i sängen och kollar på MTV, Eller det är reklam nu SOM VANLIGT! Åhh blir så irriterad, och MTV har så tråkig reklam.  Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra också SOM VANLIGT. Kan ju säga att jag drömde konstigt även denna natt ^^ Ah jag tänkte ju ta en promenad men orkar inte gå i regn, inte sugen kan jag ju säga. Tog ju en liten promenix med Linnea igår, tog några bilder då :)

PussPuss

/Fiia


Linnea vägrade åka enkelvagnen, hon skulle ha dubbelvagnen ^^


<3<3


Vi hälsade på hos farmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0