Hemma igen ^^

Heeeejsan :)

Nu är jag hemma igen från ett par underbara dagar ihop med emelie :D Hahah tror vi skrattat nästan hela tiden. Tyvärr blev jag sjuk första dagen men sov en timma sen blev jag bättre, och vad gör man då om man heter emelie och sofia? Joo man busringer. Haha vi har haft sååå kul. Kollade på lady gaga igår (söndag) det va jätte bra men hade ont i fötterna och det stod en lång brud framför mig :/ men det va jätte bra. Det var verkligen värt det. Och idag har vi shoppat lite, men ja hittade inte så mycke. Lägger in bilderna sen för jag har inte lagt in dom än ;) men aah kan va lite skoj att titta på. Juste måste berätta en jätte rolig sak. När vi va på väg hem igår från Gaga, så tog jag ur mit löshår och la det i knät, brevid oss satt en tand och gapskrattade, Hon bara "hahaha kolla hon lägger håret i knät" sen satt det en kille i 12-årsåldern och tok glodde och fnissade lite, sen satt det en torr typ 40-åring bredvid emelie och skrattade lite. Sen sa hon tanten "nemen kolla hon sätter det under amarna" haha tyckte det va så kul att hon skrattade så jag började muppa mig lite xD sen tog jag håret och la det i min lilla väska och hon höll på att dö av skratt, sen kom hon och hennes man på att dom hade åkt för långt med tunnelbanan xD när paret gick av så drog killen och satte sig nån annan stans, jag tror han va lite rädd för mig xD Haha neeh nästa gång så ska emelie va 18 så vi kan gå på krogen. Puss på dom här dagarna. Tack nenne för att vi fick låna din lägenhet <3

PussPuss

/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0