Hissa och Dissa

Hissa:


Minnen

Låtar man har minnen till är ju jätte mysiga att lyssna på :) Man får tillbaka den där känslan man hade vid det tillfället som man förknippar låten med.

Myskläder

När man känner sig lite smårisig är det ju jätte gosigt att ta på sig myskläder. Usch det värsta som finns är ju att ha på sig kanske ett par stela jeans oche n skjorta eller nåt när man inte mår riktigt bra. Just nu har jag mina svarta leggins och min gråa over size munktröja. <3


Dissa:


Allergier

Jag hatar att va allergiker!! Usch det är hemskt att sitta och nysa och snora bara man vart inne hos nån med ett djur ett tag. Har jätte ont i mina bihålor nu. Stackars mig asså ^^

Söndagstv

Finns det ens nåt vettigt att kolla på när söndagen kommer? NEJ! Bara massa tråk BLÄÄÄ. Fast det mesta som har med söndag att göra är tråkigt ^^



Hatar att va allergisk ^^ Visst är jag snygg?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0