Huvudvärk

Godkväll :)

Nu sitter jag i sängen och väntar på att varma mackorna ska bli klara :) Sen sitter jag och kollar på lipstick jungle, han är ju så snygg den där snygga. MUMS!! Va ute på en promenad med lina förut, va massa mysigt. Påvägen hem så blev jag typ förföljd av några små moppepojkan, dom skrek nåt till mig men jag hörde inte vad han sa. Hittade en sida med ett par GRYMT SNYGGA skor. 398 spänn eller vad det va, öhm neeh säger jag då. Ahh juste hittade ju ett par underbara skor inne på belle idag 100 kr men ja kan inte köpa dom, har bara typ 140 kr kvar och får inte pengar förns i slutet av september. GAAAAH :'( men kanske får med mamma in te stan nån dag o man kanske kan flirta till sig en hundrig då. Eller njaa. Ajaa

PussPuss

/Fiia


Hmm?!




Dom fyra skorna, men dom jag hittade liknade dom här lite :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0