Invigning

Hejsaaaaan

Nu har jag varit vaken i typ 10 minuter, asså åhhh varför vaknar jag så sent :( jag brukar ju vakna tidigt! Aja idag är det sol och jag MÅSTE sola. Jag ska ha min nya bikini på mig, har liksom aldrig blivit tillfälle för att testa den men idag då ska den bli redigt testad ;) Ska nog smörja in mig i lite rapsolja eller nåt, för jag har ju ingen cocosolja. hungrig som tusan men orkar inte äta. Först sola sen promenix :D Snart helg o då är det festa som gäller.WIHUUU! Neeeh nu ska ut o lägga mig i solen.

PussPuss

/Fiia


I <3 min bikini :D

Kommentarer
Postat av: Emil

du är nog inte den enda ;) ser Riktigt bra ut ;)

2009-08-06 @ 21:16:09
Postat av: mattiazz

raWR

2009-08-07 @ 01:52:55
Postat av: Anonym

trodde aldrig du skulle lägga ut sånna bilder (Y)...

2009-08-07 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0