Jag vill ha nya kläder!!!

tjaaaa

Sitter och degar framför H&M, ÅHHHHH vill haaaaaaaaaa!! hitta typ tusen saker jag vill ha. MUMS. Får se om mamma kanske vill betala nåt litet plagg ^^

PussPuss

/Fiia


Söt skjorta ^^


Snygg färg till hösten





Brukar inte gilla tröjor med tryck men denna va snygg


Hitade typ en sån här fast rosa i sthlm, men köpte den inte :'(
Ångrar mig som tusan!


Efter som man måste skärpa sig i skolan, så
måste man ju göra det snyggt  ;) haha där
va jag fyndig!


Snygg fäärg :)


Åhh va jag skulle vilja passa i mössa :)


Aww söta va?


Använder aldrig ringar men skulle vilja :/


Skulle behöva en pjamas ^^



säg va ni vill men ja gillade dom :)<3


Snygg eller ful?


Den kanske är snyggare?


Självklart :)


Testade armbandet i sthlm men
köpte det aldrig :(


Kom til Fiia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0