Kan sakna det ibland :(

Heejsan!

En väldigt snurrig o lite deppig Fiia här. Usch börjar känna mig trött på singellivet, Händer inget bara tråk. Varför ska ja va singel? Saknar dig ibland, känns som det skulle kunna bli bra liksom. Men jag vet inte. Blir så förvirrad av mina tankar. Börjar tänka på våra minnen ihop. Som första ggn ja träffade dig, när jag kom in med mina kompisar på den där festen vid tallås. Du va den första jag såg och jag bara " Nämen heeej du går ju på Ellwynska" Får en lite halvkonstig blick tillbaka sen snubblar jag och råkar sätta mig på en tjejs väska ^^ Du tar tag i min hand och hjälper mig upp. HAHA! Sen kommer jag ihåg när du satt på din kompis msn o låtsades att du va han o frågade vad jag tyckte om dig. Och jag babblade på, den när vi hade vart tsm ett tag så berättade du att det va du som skrev ^^ Och när du va på fest i vingåker och frågade om du fick sova hos mig för du inte hade några pengar hem till bussen, och jag sa ja ^^ hih kommer ihåg hur förvånad du lät då. Gick och mötte dig borta vid skolan. Kommer ihåg hur nervös jag va. Sen fick jag höra att du pratat med mamma och att du visst hade haft pengar fast du bara sa att du inte hade det för att få sova hos mig ^^

Kommer ihåg att du aldrig ville med mig ut och gå, men efter ett tags tjat så fick jag alltid med dig ut :) Fast promenaden kanske varade i bara 10 minuter så kändes det så bra. Haha o så kommer jag ihåg när jag skulle hem till dig första ggn, Det tog en timme att komma hem till dig. Massa snö va det och det va i början av januari. Du sa att vi skulle ta en smidig väg xD hahah vi gick genom skogen, och jag hade inte bra skor för det. Kommer ihåg när du va rädd för mig när jag gick i sömnen xD haha Vaknade av att du stod o klädde på dig, jag frågade "vart ska du nånstans?" så säger han"Är du vaken?" haha "jaah va tror du?" Han bara " jaah du har både pratat och gått i sömnen så jag blev så rädd för dig så jag tänkte gå upp till din mamma och nisse" HAHAHA ^^ Hade tydligen gått in i garderoben en gång och satt mg, han trodde jag trodde att det kanske va toan så han hade väntat ett tag innan han kollade efter, då hade jag tydligen lagt mig och somnat där ^^

Jaaah asså man har dåliga minnen också men dom bra överväger dom dåliga, o det är så det ska va. Saknar dig faktiskt det gör jag :/ Skulle kunna skriva hela natten om massa roliga och fina minnen men det har jag inte ork till och lite ska man behålla själv :)

PussPuss

/Fiia


Han och jag för ett bra tag sen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0