Lite av min vardag ;)

Godkväll ;)

Hihi övningskörde med mamma första ggn förut, o jag kan ju säga att det gick väl inte sådär jätte bra ^^ Ny bil o jag va inte alls taggad :( I alla fall inte när det sket sig hela tiden och jag satt och svor o mamma försökte få oss att komma iväg xD Hahah men alla tre är hemma och vi lever, juste challe va med när jag körde också. Herregud känns som ja aldrig kommer ta körkort. Skolfotot blev INTE bra, eller kollade inte men ja ville inte se för då skulle jag bara må dåligt. La in lite bilder från la mobilo också :) Så tänkte att ni skulle få se lite bilder ifrån min vardag.

PussPuss

/Fiia


Hmm väldigt normal, men är precis innan jag ska gå till bussen ^^


Emelie Dahlberg <3


Simone Wammen <3


Lina Tyllström <3


Felicia Öhman :) (osäker på stavningen) och Matilda Walter <3


Nathalie Phil och Petra Boström ;) Bilderna va från igår.


Hihi från idag när jag övningskörde ;) Charlie och Mammi <3


Haha stackars bilen som får bli körd av mig ^^


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0