Lite seg

Godkväll

Nu sitter jag här framför datan :) det va lite kallt så jag bytte om till mig stpra munktröja. Tänkte faktiskt lägga mig på taket och kolla upp på stjärtnorna inatt. Känner att jag bara vill få luft och tänka på nåt annat. Neeh kollade ju på kk-joggen idag. Va duktiga alla va. Ett extra stort bra gjort till Nisse, Fia, Doe, johanna och LOVISA :) aah jag vet inte om fredrik sprang men han va duktig som sprang med sin kusin :D Lovisa va så söt i sin stora tröja <3 Har umgåtts med emelie hela dagen, Jag älskar henne <3 hon är ju skön i huvet asså. Neeh ska snart fixa nåt att äta.

PussPuss

/Fiia


Dagen outfit :P


Orkar inte lägga in alla bilder men här va vinnaren :)


Han får va med för han va så fräsig


Fredrik o hans kusin, david tror jag han heter :)  jättesöta


Lovisa o johanna, fick inget bra kort :( hann inte ta min mobil börja muppa.


Emelie o jag köpte remmar, jag köpte bubbelgum. Hmm ingen höjdare


Emelie o jag hittade värsta bra platserna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0