Måndag

Godmöra!

Idag ringde min klocka 06.10, hade glömt att ställa om klockan sen friluftsdagen, men det gick bra ändå. Har sminkat mig klart o aaah allt det där man måste göra på morgonen nu är det bara frukost kvar. Det skulle tydligen regna idag så jag får absolut inte glömma mitt paraply! Hatar regn!! Men ett plus idag är att vi slutar kl 1 eller det kanske inte är ett plus för att bussen går inte förns halv 3 :/ Dumma bussar. Juste min allergi har lagt sig lite, snorar och nyser lite fortfarande men inte som igår som tur är. Men jag kommer troligtvis att reta upp många på lektionen idag för det värsta som finns är ju när nån sitter och snorar hela tiden ^^ Idag har jag mina snarta jeansleggins, en vit långärmad tröja och en svart väst över det. Det va längesen jag använde västen men hittar liksom inget som matchar. Neeej oj nu måste jag kila.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0