Min helg va bäst <3

Heeeejsan

Lite dålig upptadering här. Men nu ska jag skriva hur min helg va. Fredagen firade vi lina och åt kräftor och räkor och massa annat gott :) Vi pratade och skrattade hela tiden allt va toppen. Senare på kvällen så körde My (linas storasyster) in oss till stan. Emelie försvann iväg och va med alla andra som inte fyllt 18 än ^^ stackarn. Och vi drog in på krogen. My bjöd oss på en varsin drink TACK MY ;) Sen fick ja och simone 100 kr av Acosta så vi köpte en varsin cider TACK ACOSTA :D Ahh sen tog jag och lina nattbussen hem :D Tack för en underbar kväll flickor det måste vi göra om <3 i lördags så gjorde jag inget förns vid ett, då träffade jag Emil en liten stund så åkte vi runt i hans bil lite sen hem till honom o snackade lite. Vid 2 så gick jag till station o träffade Kjell. Så tog vi bussen till stan. Gick på stan en liten stund sen tog vi bussen till sköldinge :) Vi kollade på Ice age 3, wiih va rolig den va fast den första är ju bäst :) sen så ville han kolla på en annan film så vi kollade lite fast jag somnade efter typ en halvtimma. Sen vaknade jag mitt i natten och kjell hade alla kläder på sig och datan stod på så hade hade väl också somnat innan filmen va klar ^^ Jag hade det jätte mysigt hos Kjell :) Blev lite snorig o så men men ^^ Åkte till stan med kjell och hans mamma vid 16 o så träffade jag emelie i stan :) så jag, kjell och emelie satt och väntade på kjells tåg som gick 17. Men våran buss gick inte förns kl halv 7 så vi gick till donken och tog en varsin hamburgare. sen satt vi på donken och väntade tills bussen gick. När jag kom hem så gick jag till mamma och duschade och hämtade saker. Sen körde nisse hem mig till pappi.

PussPuss

/Fiia


Dåliga bilder men dom är tagna med mobilen


Födelsedagsbarnet <3


Matilda <3


Emelie <3


Simone <3


Hmm jag


Lina <3


Matilda <3


Den här bra bilden på simone och mig får avsluta den underbara kvällen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0