Myspys ;)

Hej alla snygga.

Asså jag gillar friluftsdagar, gillar att röra mig o lära känna andra men den här friluftsdagen va inte lika rolig. Fast den va ju inte tråkig. Hade jätte kul men jag blir alltid så taggad så jag skriker massa så jag nästan blir hes. Men hade faktiskt en rätt bra grupp. Vi slutade runt 12 idag så jag hann med 12.45 bussen. Skönt som tusan kan jag säga. När jag kom hem så fyllde jag upp ett varmt bad och hade ansiktsmask och grejer. De ni. Sen fixade jag håret eller aah jag plattade det o det har jag faktiskt inte gjort på länge. Sen så fixade jag till en sminkning, asså jag ska ju ingen stans men hade tråkigt och då brukar jag oftast testa lite nya sminkningar. Nu är i alla fall mamma på väg hem :) vi ska ju äta massa goda räkor ikväll. ÅHH VA GOTT! <3

PussPuss

/Fiia

P.S. Haha folk klagar på min fulmun så jag måste försöka sluta med det ^^ Men jag tänker liksom inte på det och jag gör det nog mest för jag inte riktigt gillar min mun, Tycker mina läppar är så smala och har så liten mun. Men försökte ta lite bilder med min normala mun ;)


Emelie va helt klart snyggast ;)<3


Emelie, rebecca, alex och pontus :D


Krille, rebecca och madicken i bakrunden :)


Hihi krille ;)


Kim :)


Lollo :)


Krille och rebecca :D


Äntligen mat ;)


Klick och ett varmt bad= myspys




Hahah ser helt crazy ut xD Ser ut som jag bara har en underläpp.


Gillar hatten men vågar inte använda den :/ va tycker ni är den för mycke
eller kan man använda den?


Äntligen börjar det synas att mitt hår växer ^^


Kommentarer
Postat av: EMIL =)

Din Fulmun? :O Aldrig tänkt på. :P

Men det kan ju bero på att du inte har en ful mun xD



Hihi där var ja rolig ;)



nej men den e inte ful. :)



2009-08-28 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0