Myspys

Heeeeej ;)

Nu har jag precis kommit hem. har kollat på motorcykelkortersen. Haha asså emelie är ju skön i huvet, hon kan gå o typ took stirra på nån som hon tycker ser lite speciell ut, eller om det kommer nån låt så börjar hon dansa mitt på stan xD Åt pizza idag, asså jag gillar inte att dom vräker på med vitsås, jag vill helst ta själv. Aja man kan ju inte få allt här i livet. Det är sjukt vart världen är på väg xD Ska nog ta en promenix sen, känns som det behövs.

PussPuss

/Fiia


Dagen outfit :)


Blää ^^


Hon ser ut sådär bara för att jag älskar henne så mycke <3


Morfar och mamma ;) först av alla <3



Morfar o mamma <3




Hahah en flakmoppe med massa läsk, gissa va jag o emelie va sugna på
att göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0