Nyduschad :D

Godkväll :)

Jaah då då är man nyduschad och insmörjd :)Sköönt. Tänkte måla naglarna men hittade inte mitt rosa nagellack,BUHUU! Är sugen på att köpa massa nya höstkläder till skolstarten, men tyvärr säger plånboken NEJ med stora bokstäver. Kollar lite på tv men det är bara em massa skit, asså va tusan är det här. det suger! Usch o det finns inget fönster i mitt rum håller på att kkvävas av värme. mina fläktar suger. Kommer ihåg när ja bodde i mitt lilla rum(klädkammaren) Där fanns i alla fall ett litet fönster man kunde ha öppet, men det blev rejält varmt där inne också men asså det rummet jag har nu är ju sjukt idiot varmt.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0