Promenix :)

Hejsan svejsan

Nu har jag precis duschat :) och jag gjorde nåt jag aldrig brukar, jag satte duschslangen i duschhållaren :O jag brukar alltid liksom hålla i slangen. men det här va ju nästan smidigare. Haha jaah man lär sig ju nåt nytt varje dag. Va ute och gick med bror förut, va skönt det va :) Neeh nu sitter jag är i sängen. Har kommit in i en depperiod igen :( Snart klarar jag inte mer asså. Måste jag lida? gillar ni att se mig sakta brytas ner i bitar? jag tror faktiskt ni gör det! Ni älskar att se hur dåligt jag mår och att få mig att gråta till sömns. Jag orkar verkligen inte med det här, jag som började må bra igen.

PussPuss

/Fiia


Promenix :D


Nyduschad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0