Prosit!!

Heejsan!

Asså jag nyser som om nån står och häller peppar i näsan på mig hela tiden ^^ Hatar att va allergisk mot djur! Men men nu är det som det är. Fick sitta i stan typ 2 timmar men som tur va så va det ju fint väder. Det va nära på att jag somna på bänken i busskuren ^^ det skulle ju av snyggt. Neeh men jag hade det bra igår :) Åt jätte god mat igår MUMS! asså jag är skita hungrig men får vänta :) Nu börjar en ny vecka men nya uppgifter i skolan BLÄ! Men det som är skönt är att 2 klasser går ut på praktik i 4 veckor.

PussPuss

/Fiia


Kolla va långt hår jag fått :)


Väntar på bussen te Sköldinge


När vi kom fram så solade vi lite på studsmattan :)


Stackars Kalle han har ont i rumpan xD Då måste man se ut som en lampa


Promenad :)


Lilla kissemiss, hon älskar mig men lite svårt att gosa med en katt när
man är allergisk så jag satt o klappa henne med foten ^^


Kjell när han va liten xD


Fick vänta på bussen 2 timmar men det va ju fint väder så det gjorde inget :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0