Så sjukt kuuuul :)

heeeeeeeeej :)

Nu har jag kommit hem från övningskörningen nyss. Gick ju kanon. Fast körde med automat idag med så inte så konstigt ^^ men ja är duktig på det. Min låtsas bror tyckte jag va duktig på att köra :D ihhh taack. Men han skulle nog va rädd om det va en manuell jag körde MOHAHAH. Vi åkte förbi ett ställe där det skett en olycka tidigare idag. En dog i den olyckan :( Det va tydligen en lastbil som kommit över på fel sida och kört in i 2 bilar. Det va slirspår och räcket va helt pangat :( Usch man blir ju alldeles ledsen i kroppen. Sen såg jag en död räv också. Stackars den o tänk om den hade rävbäbisar. Buhuuu! Längtar tills jag kan köra lika bra med en manuell som en automat. Parkerade idag också ;)

PussPuss

/Fiia


Pappa tyckte jag parkerade fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0