SÅÅÅ VIDRIGT!!

Godnatt!

Asså jag gick nyss in på toa o skulle borsta tänderna o tvätta bort sminket och då känner jag att jag trampar på något o att det fastnar under foten. Då brukar man ju skaka till på foten så det ramlar av, så jag gjorde det men det satt kvar sen kollade jag underfoten o såg att det satt nåt brungrönt där o nästan kollade på mig :/ WAAH så jag skakade till på foten jätte hårtt och då flög det dän nåt så jag kollade vad det va. Asså det va en LARV en äcklig liten tjock ihoprullad larv som ville gosa med min fot utan tillstånd. Usch fick rysningar! Klockan är 23 nu och jag är faktiskt rätt trött. Är näsran tröttare nu än vad jag brukar va när det är skola. Nej nu ska jag bädda ner mig bland alla kuddar.

PussPuss

/Fiia


Äckel-larven! BLÄÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: EMIL =)

haha trevligt. :P



Hehe åh vad mysigt. Vore skönt. :)



Puss.

2009-08-29 @ 04:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0