Sista kvällen innan skolan

Heeej :)

Nu sitter jag i sängen med en handduk på huvet och ny målade rosa naglar, eller det är nog mer rosarött. Äsch skit samma. Sista kvällen innan skolan och jag är lite pirrig faktiskt. Känns som man ska typ börja 1:an igen haha men så är det ju inte, Jag ska ju börja 3:an nu. WIHUU! Hoppas på några klassfester i alla fall för jag har faktiskt en underbar klass, Visst man känner inte alla men vi har en bra sammanhållning ändå. Alla kan typ prata med alla och så, det känns kanon. Är glad att jag bytte klass, hoppas inte nån tar det personligt men jag trivdes verkligen inte. Juste kom på att jag måste föna håret. annars så får jag ett riktigt hårt arbete imorgon. Hatar dessa idiotlockar jag har ^^ Ska göra mina situps och rygglyft snart för mina knäböj har jag redan gjort. hihi.

PussPuss

/Fiia


Haha snyggt va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0