Ska med bussen om lite mindre än en timma

Godmorgon!

Halv nio ringde min klocka och sa att jag skulle vakna :) Kände mig utsövd men hade ont i hela kroppen, haha det är sjukt vad otränad man kan va. En friluftsdag gör att man får träningsvärk ILLA. Nehh nu sitter jag och äter nåt grovt bröd med prickigkorv på. MUMS. Har fixat mig och packat, för inatt sover jag hos Kjell så blir nog ingen vidare bra uppdatering, men imorgon då ni då ska jag skriva nåt kul :) Hoppas jag. Vädret är ju underbart, men inte skönt att ha ett rum där solen ligger på på morgonen så rummet typ kokar på morgonen. PUH vaaarmt. Neh nu ska jag packa det sista och ahh. Men ha det så bra alla sötnosar.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0