Skolfoto ;)

Godmorgon ;)

Just nu sitter jag i min säng med MTV på tv:n och en trippeltång i handen :) Solfoto idag och eftersom det är sista skolfotot jag tar så vill man ju fatiskt se lite fin ut. Kläderna hade jag jätte svårt att välja men dick bli min färgglada tunika och ett par svarta leggins sen tar jag nog mina röda pumps till det. Känner att jag vill komma upp en bit för jag vill verkligen INTE sitta. Efterskolan ska jag hem till mammi för pappi o min familj här ska åka till småland idag. Tror vi går länge i skolan idag :( BLÄÄÄ! Neeh ska se om jag får låna ett diadem och lite hårspray av Johanna nu ;)

PussPuss

/Fiia




Typ såhär kommer jag väl se ut


Kommentarer
Postat av: El Toro

Kommer bli det, genom tiderna, vackraste skolfotot!

2009-08-27 @ 08:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0