Smart Fiia SMART!

Heeejsan svejsan ;)

När jag kom hem så åt jag en macka och la mig och solade lite, men asså det blev för varmt och jag hade lite ont i huvet. Men inte så konstigt eftersom ja bara sov 3 timmar inatt. Skolan va inte alls som ja tänkt mig. Men lite spännande va det. Kul att se ettorna. Och emelie och jag gjorde våran invigning ^^ Stallde oss i dörrhålet in till skolan och gjorde kullebytta. HAHA alla börja typ asgarva. Men jag kom på att det inte va så smart att ha högklackat på sig och emelie rusade iväg ifrån mig så jag stod där själv :) Men jag tycker inte sånt är pinsamt så. Neeh det är sjut att vi är 3:or ni asså. Ahh vid halv 4 så kunde jag inte hålla ögonen öppna längre som då inte alls va så bra. Sängen ropade på mig och jag la mig och sov en stund. Eller aah två timmar rättare sagt! SMAAART av mig! Nu kommer jag ju inte kunna somna inatt igen.

PussPuss


/Fiia


Sliiten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0