Snyggt väder!

Heeejhopp!

Shiit va snyggt väder det är idag asså! Passar ju mig ;) (skoja). Idag är det fredag o det betyder att jag ska åka till mammi idag. så min säng är full av kläder eftersom skolan börjar nästa vecka ^^ och ingen väska har jag här heller så jag får packa allt i påsar xD Snyggt, gå genom vingåker med stora konsumpåsar. Är sminkad idag o har fixat mig. Till och med fia sa att jag va fin och frågade vart jag skulle ^^ haha jag ska ju ingen stans, eller inte förns ikväll men aah blir nog inget speciellt :D Emelie undra om vi skulle sola en snabbis i stan, asså solarie :O jag har aldrig solat i ett solarie och jag har dessutom cellskräck. Blir nog bra ska ni se. Har suttit i uterummet och ätit vindruvor sen har jag inte gjort så mycke mer. Va ute och gick en timma på förmiddagen. Ska övningsköra in till stan idag också. Coolt! Neeh nu vet ja inte vad jag ska skriva mer. Skriver mer imorgon eller senare om jag har tid.

PussPuss

/Fiia


Dags att sminka sig :)


Har min leopardbody idag :) va faktiskt rätt snyggt tycker jag




Tyckte det där molnet såg lite läskigt ut, det va därför han fick va med i
min blogg ;)


Snyggt va?! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro P

Skit snygg body!

2009-08-14 @ 18:58:21
URL: http://skivarensdotter.blogg.se/
Postat av: Sandra Bergman

Vad har du för nummer på din foundation? ditt blir alltid så bra:)<3

2009-08-14 @ 19:07:44
Postat av: Sofia

Jag har Warm almond nr 45 :D <3



Tack carro :D

2009-08-15 @ 02:23:20
URL: http://Nybergsofia.se
Postat av: Anonym

vad har du för puder över då? :P

2009-08-15 @ 20:17:23
Postat av: Sofia

H&M:s egna puder :)

2009-08-15 @ 20:52:14
URL: http://nybergsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0