Tänk om...

Heeeeej ^^

Haha jag med mina funderingar. Tänk om jag skulle bli känd. Jag skulle vilja va känd. Tänk va kul, tjäna pengar o bjuda vännerna på nåt kul. Köpa massa fina saker. Åhhh varför är jag en tråkmåns som inte är bra på nåt? Idol: hmm nee har inte så bra sångröst så jag skulle gå vidare ^^ Talang: Tyvärr har ingen talang. Kan forma tungan som en blomma HAHA!
Bloggerska: Tyvärr har inget glassigt liv att skriva om. Inget roligt att dela med mig av. So you think you can dance: Haha har sett att det gått i sverige, men asså saken är den att JAG KAN INTE DANSA! haha bara min egna dans som kommer fram när ja är gla i huvet xD Jaaah det finns helt enkelt inget jag kan bli känd på ;/ Tänk om man kunde bli en IdolFia eller bli en känd bloggerska Nybergsofia.se  Ballt. Ahh man får ju faktiskt drömma ;) När jag va yngre ville jag söka till idol men fattar nu att det är nog inte min grej, dom skulle nog bara öhm hejdå sjung för dina syskon istället (Y). Ajaa sånt är livet.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0