Titta va skoj :)

Hejsaaan

Trög dag i skolan, blää. Men vet att jag ska va på karsudden när ja ska ut på praktik, avdelning D. Hade huvudvärk ungefär halva dagen! Sista lektionen satt jag och somnade på, eller huvet liksom slappnade av ^^ Längtade verkligen hem efter att få äta men när jag kom hem va det sånt där jobbigt kött med massa senor och fett på :( så jag gjorde lite gräddstuvad pytt i panna. Nu sitter jag och lyssnar på musik o kollar runt. Kom på att jag saknar mig lösår massor. Vill ju ha långt hår!!! Om någon vill köpa löshår till mig så får den gärna det <3

PussPuss

/Fiia


Saknaaar




Hittade lite gamla bilder också xD tror den här är ifrån 8:an


Hihi från 1995 ;) jag och Charlie i Ystad <3


Lina, jag och sandra :) Säkert från i 7:an eller nåt


Sandra och jag i Ystad ;) haha


Haha från 2004 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0