Vanlig promenix med bror ^^

Godkväll snyggingar

Kom precis hem från en promenad med min kära bror ^^ Vi gick lilla vägen idag som tar en halvtimma för jag hade/har så ont i magen. Men när vi gick där o pratade så kom jag på dom där stolparna som fanns på sävsta (Mellanstadiet) som man kastade sig i och snurrade runt. Det va så himla kul så jag sa till challe att jag skulle vilja göra så igen. Sen när vi kom en bit så såg jag en perfekt stolpe att kasta sig i. Haha men den såg typ ny uppsatt ut så jag stallde mig och skaka på den, Sen hörde jag steg xD o det kom en kille han såg typ ut att va 21 år och gick förbi. Hhaha o där har jag stått och skakat på en stolpe och min bror står med kameran i handen. Måste ju sett lagon snyggt ut asså. Så vi gick en bit bort där det va en likadan stolpe. Åh det va sååå kul, fast min kamera på mobilen va lite seg så det blev inga bra kort. Hade lite gamla kort i mobilen också som jag kan lägga upp.

PussPuss

/Fiia


Åkte in till stan i tisdags med emelie oc köpte dom där svarta skorna


Skorna :)


Älskade emelie som alltid ska va så normal på kort <3


Igårkväll tog jag en promenad med bror, och frågade vad M stod för ^^
Haha men ja kom på det själv, Mötesplatsen såklart ;)


Lite läskigt va?


Såhär såg jag ut i skolan idag :)


Min bror stallde in nån inställning på min mobil så man ska kunna
ta bra kort när det är mörkt, men bilderna blev bara sämre.


Haha ser ut som jag typ springer i luften xD


Åhhh dåliga bildeeeer




Haha här satt jag still så bilden blev bättre xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0