Wihuu kul att köra :)

Hejsaan :)

har nyss kommit hem från en timmas övningskörning med pappi :) Körde ut mot högsjö, brevens, odensbacken och sen hem :) Blev en lång runda o det gick faktiskt kanon. Inget staket idag (A) Pappa tyckte jag körde lite nära kanten ibland men vadå vi åkte ju inte ner i diket i alla fall ^^ Fast det va ju liksom andra ggn jag körde så jag hinner lära mig. Åhh jag är bäst på att köra xD SKOJA! När jag kom hem så stod det hamburgade med bröd på bordet, mindre skoj. Men man måste ju äta så jag fick i mig en. Neeh nu vet ja inte va jag ska skriva mera asså. Hörs senare ;)

PussPuss

/Fiia


Anledningen till att det va så lätt att köra va för att det va en automatbil jag körde.
Våran bil är typ på lagning, men ja tycker det va bra att testa så man fick se hur man ska
ligga på vägen och så. Säg va ni vill men ja tyckte det va bra för nu kommer jag känna mig
mer trygg :D nästa gång blit det nog en vanlig bil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, en vanlig bil? inte en manuell bil då? ;) love you!

2009-08-11 @ 13:44:32
URL: http://pumpamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0