År 2009

Godmorgon!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gjorde jag säkert men inget jag kommer på just nu.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha jag hade inget nyårslöfte för jag visste att jag ändå skulle bryta det ^^
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp
4. Dog någon som stod dig nära? Knaske inte stod mig så nära men, ja.
5. Vilka länder besökte du? Inga.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Japp det är det!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 augusti, då åkte jag och Emelie till sthlm och den 2 augusti kollade vi på Lady Gaga. :D
8. Vad var din största framgång 2009? Jaahdu det kan man undra.
9. Största misstaget? Hemligt!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har väl varit förkyld några ggr.
11. Bästa köpet? hmm många :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Dricka, kläder och aah vet inte :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner gör mig alltid glad och familjen får mig att må bra :)<3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?  i know you want me, She wolf, did it again.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var ledsnare detta år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat teori så jag kunde få mitt körkort, men det kommer vill jag lova ;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vart svartsjuk
18. Hur tillbringar du julen? Med mina älskade familjer ;)
19. Blev du kär i år? på nytt
20. Favoritprogram på TV? IDOL
21. Bästa boken du läste i år? Tror inte jag läst nån bok xD
22. Största musikaliska upptäckten? Sofia Nyberg
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Njaa, fick en ny kamera och pengar :D
25. Något du önskade dig men inte fick? Neeh
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Bjöd mina vänner på middag, åkte till Evelina och hamnade sedan i fyllecell xD USCH!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske det
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Har ingen stil tyvärr
29. Vad fick dig att må bra? Den veckan jag och Emelie bodde hos Simone. Och Ystad får mig alltid att må bra!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Njaaa.
31. Vem saknade du? Saknade många men saknade/saknar min syster Maria grymt mycket <3
32. De bästa nya människorna du träffade? Johanna Peterson: Träffade henne sista dagen i Ystad. En sjukt härlig brud, det va inte sista ggn jag träffade henne :D Jag har träffat många nya människor detta år. Älskar att träffa nya människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0