Bara några klappar kvar!

Hejsan!

Idag sög skolan TOTALT! Den bara sög, kändes som man hade samma lektion hela dagen. Sista lektionen så satt jag och skulla svara på ett sms från YstadJohanna :) Men samtidigt fick jag ett sms till, men ja visste att det va från Pontus ^^ Sen fick jag ett till och ett till och ett till, och så fortsatte det. Sen fick Alex T mitt nr av emelie tydligen så han började smsa mig också, och Sen fick Alex A mitt nr så alla dom satt och smsade mig och jag försökte svara på Johannas sms, inte så lätt kan jag säga. Hade typ 26 olästa sms sen när jag kollade.

Efter skolan gick jag och emelie med alex o grabbarna en bit, sen gick dom åt ena hållet och jag och emelie gick mot H&M ;) sen fortsatte vi vidare :) Hittade julklapp till Kjell <3 Vi bestämde att hon och jag skulle ha en ost och kexkväll nån gång under lovet :D Och sen så ska hon och jag göra julgodis nån dag också :) Kanske man kan ta på samma gång?

PussPuss

/Fiia


Julkappen till snyggPöti <3


Köpte bh och trosor också :D Snygga va?

Kommentarer
Postat av: El Toro

Nice!!

2009-12-21 @ 07:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0