Dålig dag blev en bättre dag!

Heejsan!

Min dag började dåligt! Kände det bara när jag vaknade. Första lektionen så kollade vi på skönheten och odjuret (första gången jag såg den). Sen så va det lunch sen samhällskunskap. På samhällskunskapen delades vi in i grupper förra gången och skulle komma på nåt att debuttera om, och vi valde åldersgräns på systemet. Halva gruppen va för och andra va emot :) Va lite kul men jag kände att man blev nästan grinig på varandra så det va bra att Martin (läraren) avbröt oss :) När vi va klara skulle jag kolla vad jag fått på min idrottsuppgift om dans, och jag fick VG+! Guuud jag behövde det :D så himla glad jag blev.

Emelie och jag drog ner på stan för att kolla julklappar och lite annat, jag hittade halva delen av julklappen till min älskade pojke ^^ Måste kolla efter andra delen imorgon. Sen har jag bara typ 4 paket kvar :)

Juste simone hade lagt in lite fler bilder på facebook från i lördags ^^ HAHA! Jag tog några som ni kan få kolla på.

PussPuss

/Fiia


Emelie, jag & Pontan


<3


Carro & Stina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0