Dan före dopparedan!

Hejsan!

Herregud va tiden går fort :) känns som jag nyss stod i sthlm men Emelie o kollade på Lady Gaga ^^ Men aah, inga julklappar inslagna, får ta och göra det hos pappa imorgon :) Jag som lovade mig själv att INTE vara i sista minuten det här året, men nejdå!

Pappa körde mig nyss till Baggetorp för Emelie glömde ju sin pappas och brors julklapp hos mig så vi åkte och lämna den :D Ska snart byta om tror jag, vill klä mig fint och fixa mig massa men aah kanske är den 24:e man ska göra det? ^^

PussPuss

/Fiia



Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi, jag tänkte faktiskt på det så sent som idag :) älskar dig med <3

2009-12-23 @ 18:53:45
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0