Det kallar jag klassfest ;)

Godkväll!

Kom nyss in från en promenad med bror :) Va mysigt det är med snö <3 Jag älskar snön, men det va irriterande att inte kunna titta framåt för man fick massa snöflingor i ögonen. Gick och tänkte på vad man ska ha för nyårslöfte, har aldrig haft nåt nyårslöfte ^^ Men aah, man kan ju försöka. Så jag tänkte dom här två sakerna ska jag försöka få till på nåt sätt.

Löfte 1: Få en snyggare stil. Min stil just nu är tråkig, som just nu tex så har jag min brors fula tröja och ett par mjukisar. Men ska man ha snygg stil måste man va rik!

Löfte 2: Gå ner till 50 kilo. Nåt som aldrig kommer ske tror jag men man får ju önska :D typ 3,7 kilo dit så det är ju rätt mycke :(

Ajaa nog pratat om det. När ja gick in på facebook så såg jag att jag blivit taggad så jag skulle se vad det va, och då hade Stina lagt in foton från igår :D Så jag snattade dom o nu lägger jag in dom här. Se och njut!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0