En dag med mig själv :)

Heej!

Åkte till stan idag med 11 bussen, skulle göra teoriprov men bussen va så seg o det stängde 12 så jag tog en sväng på stan istället. Skickade iväg ett sms till Petra och sa att vi måste ta tag i körkortet efter nyår och det va hon helt med på :D

Jag tror jag vimsade runt i alla affäret som finns i stan idag :D Jag kände att jag ville köpa nåt, tråkigt att komma hem utan saker ju ^^ Men jag hittade faktiskt en hel del saker ju. Tog halv 3 bussen hem så jag va i stan i 3 timmar :D

PussPuss

/Fiia


Mössa, vantar och halsduk :) Fanns tyvärr ingen rosa halsduk :(
Mössa 129:-
vantar 99:-
halsduk 149:-


Skit söta på :) 50 kr st


Bh:n satt skit bra så jag va bara tvungen att köpa den, 149:- kr (dyrt)
body lotion 49.50:-


Lite REA prylar,
örhängen 20:-
lösögonfransar 20:-
sun radiance 65:-


70:- ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0