En hel dag med mammi i marieberg :D

Heejsan!

Jag har verkligen haft en toppendag med min mammi :)<3 Inte bara för hon har betalt mina kläder utan för att vi har så jävla kul ihop, ursäkta språket. Jag älskar verkligen min mamma, tack för att du finns <3

Jag har i alla fall hittat massa fina saker idag, och ett plus va att allt jag (mamma) köpte va på rea. Eller jag köpte faktiskt en del saker själv :D

PussPuss

/Fiia


Kände mig nästan som Paris Hilton idag xD Typ 45 påsar


Fick ingen bra bild på läppstiftet men det är en jättefin rosa. Det va rea
på reapriset så det skulle kosta typ 50 nånting men det va trasigt så mamma
sa till så jag fick det för 42 kr ;)





Aww gillade den här väskan :D Min nya festväska






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0