Godmorgon juldag!

Godmorgon!

Vaknade av alarmet som vanligt 09.00, trött som statan men jag vill inte sova längre. Dagarna bara försvinner ifall man går upp för sent! Idag ska mamma och jag åka o handla lite kläder och jag ska tydligen övningsköra ^^ Har inte kört i snö än, men aah det går nog bra :D Lite vernös faktiskt, sen ska jag till ett ställe jag aldrig vart på förut.

Jag hoppas vi kommer hem lite skapligt så jag hinner vara lite hemma hos pappa och träffa familjen lite för ikväll ska jag ju till Emelie :D PARTY! ska jag vara ärlig är jag inte så partysugen just nu, men det kommer väl. Hoppas jag!

Nej nu ska jag väl klä på mig och dunka lite musik ;)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0