Haha Fiia på skidor

Hejsan!

Igår kom dom och sa på skolan att dom som valt gustavsvik som val på friluftsdagen i början på nästa termin måste välja om för de skulle ta bort gustavsvil som val. :/ irriterande! Men aah bara att välja om då, så jag valde romme :D haha visst jag har åkt skidor och jag vet hur man åker men jag kan liksom inte åka snyggt, jag har ju inte känslan direkt. Men men, ska låna skidor av Fia så jag slipper hyra skidor för en dag :D Tack!

Imorgon är det sista dagen i skolan innan lovet :) skönt, men man tappar ju kontakten med en del. Jag har ju mina onödiga problem som jag sitter och funderar på, som vad ska jag ha på mig? hur ska jag sminka mig? Och bla bla. ^^ Va tråkig jag är, HAHA!

Neh nu ska jag ta bort sminket och hoppas på att min lilla Pöti ringer :) Han kommer äntligen hem efter typ 2 veckor, sen åker han igen på söndag och kommer hem den 28:e december :( Saknat honom masssa massa!!!! <3


S&S :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0